Во интервјуто во продолжение, Томо Рицов ги открива сите детали поврзани со јубилејното издание на Weekend Media Festival.
Пораката е посетителите да не се грижат што ќе има на програмата, ќе бидат задоволни сигурно. И со забавата исто така. После 15 години најважно е сите кои сакаат, да стигнат до Ровињ, а ние ќе се погрижиме за останатото.
Со него не’ поврза новинарот Игор Алборгети, негова беше идејата за ова гостување. Мелман е еден од најголемите безбедносни експерти и најдобар познавач на Мосад, за кој има напишано неколку книги, големи бестселери. Тој ќе зборува за улогата на Мосад во креирањето на политичката сцена на Блискиот Исток и пошироко. Бидејќи сферите на интерес во моментов се преобликуваат, не само на Блискиот Исток каде што поранешните противници стануваат сојузници, ќе биде многу интересно да се слушне што всушност се случува.
Бидејќи доста учествував во креирањето на програмата, не ми е лесно да издвојам, не ни вклучив тема која мислам дека нема да биде интересна за посетителите. Но, ако треба да издвојам тоа е:
Предавање на Саша Савиќ, водечкиот човек на MediaCom, најголемата медиумска агенција во светот. Адвик (Adweek), најважното списание за адвертајзинг во светот, го прогласи за директор на годината за 2021 година. Ќе слушнеме од него за актуелните глобални комуникациски трендови.
Предавање на Фабио Сеидл, глобален креативен директор на Мета (Фејсбук, Инстарграм, WhatsUp...), за тоа како можеме со помош на креативноста, подобро да ја користиме технологијата.
Предавање на Мајкл Селден, извршен директор на Fineless Foods, најинтересната американска компанија за технологија на храна. Таа компанија произведува морска храна одгледана на копно. Ќе зборува за тоа дека она што ќе го јадеме за дваесет години драстично ќе се разликува од денешните навики во исхраната. Со него ќе разговара Никола Павешиќ од Инфобип, домашна еднорог компанија (компанија чија вредност е над 1 милијарда долари) и горд сум што и ние самите имаме стартап натпревар за технологија на храна чии победниците ќе ги објавиме на Викенд.
Ќе дознаеме и за Web 3.0, за проверка на факти, за тоа кои ќе бидат новите хрватски еднорози, за рекламирање во гејмингот, хумор во регионот, како да се биде релевантен за публиката со децении, дали сè уште ги водиме битките на нашите баби кога станува збор за правата на жените, а од водечките луѓе од креативната индустрија ќе дознаеме со какви зделки најмногу се „зафркнале“.
Мислам дека се отиде предалеку, би сакал Стоунси повторно да ја свират Brown Sugar на концерт, и да не се отстрануваат статуите на Мештровиќ на домородните Американци во Чикаго.
Немам мислење за тоа, се надевам дека предавањето на Фабио Сеидл од Мета ќе ни даде многу одговори како најдобро да го искористиме метаверзумот без да го занемариме „реалниот живот“. Исто така, на Web 3.0 панел дискусијата ќе дознаеме што не чека на Интернет во иднината.
Јас сум доста критичен кон нашата медиумска реалност, особено во регионот. Медиумите треба да бидат коректор на општеството, некои го прават тоа успешно, други гравитираат кон сензационализам. Знам дека е тешко да се биде одговорен и профитабилен.
Јас сум умерен оптимист.
Тајната е во одличниот тим на Викенд. Премногу луѓе се за да ги наброиме сите.
Преполните сали ја демантираат таа теза. Вистина е дека посетителите добро се забавуваат на концертите и забавите за време на Викенд, но тие служат и за главната цел на фестивалот - дружење и вмрежување. За овие 15 години се склучија толку многу медијски и други договори токму во Ровињ, што веќе не можам ни да ги набројам.
Секогаш ќе има потрошувачи кои бараат подолги и подетални анализи, и оние кои сакаат само флеш информации. Не мислам дека генерално сите ќе станеме површни корисници и дека ќе има општо затапување.
Сличен како денешниот, квалитетно дружење во опуштена атмосфера, со паметни соговорници и постојани иновации. Ќе бидеме многу постари и се надевам попаметни, а новите генерации ќе наметнуваат трендови.
Комерцијален текст